tråkigt

Idag har varit precis som alla andra dagar. Jag går upp, slösar hela dan framför tv för att jag är omotiverad och nu har jag äntligen satt mig för att plugga. Har inte fått så mycket gjort men känner mig ändå ganska nöjd eftersom jag gjort mer än jag hade hoppats på. Ush, just nu är allt så tråkigt! Behöver boka fler resor för att känna att jag har nåt att se fram emot tror jag. Snart dags att boka min afrika resa. Bajsen och Rosanna har också precis bokat sin resa för att komma och hälsa på mig så det ska bli jätteroligt att de vill komma till mig en sista gång innan skolan är slut. Aja, tillbaka till pluggandet. BTW, vad gjorde människor innan datorn och TV:n uppfanns? Umgicks???
// Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0