Kärlek

Så var den här igen. Dagen som alla singlar avskyr. Även när man vet att valentine's day bara är ett kommersiellt jippo och man borde visa dem man älskar sin kärlek varje dag, så svider det liiiiite extra just den här dagen om man är singel. Det är liksom en konstant påminnelse om vad som saknas i ens eget liv och när man befinner sig så långt bort från sin familj och sina vänner blir det ännu jobbigare.

I år har jag varit singel i 6 år och jag skulle ljuga om jag sa att det inte börjar bli lite ensamt. Men istället för att vara bitter över att jag inte har någon så ska jag hylla kärlek i allmänhet genom att gå på bio och sen dricka massa drinkar med Jenna och Kate. Och om jag har riktig tur så kanske min prince charming dyker upp imorgon =)
Vem vet? När det kommer till kärlek kommer jag aldrig sluta att hoppas!
// Kärlek

Kommentarer
Postat av: Josefin

Det gör du rätt i!!! Massa kärlek!!

2012-02-14 @ 18:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0