Kärlek

Idag har jag varit själv hela dagen men ska snart ut och träffa Jenna. Fast jag varit själv och sett alla människors kärleksfulla medelanden så har jag fortsatt vara lycklig vilket har förvånat mig lite. Trodde jag skulle vara så sjukt ledsen och deprimerad över att jag var ensam men istället känner jag bara kärlek. Till och med när varmvattnet tog slut mitt under min sköna dusch så fortsatte jag att vara glad. Kärlek är verkligen överallt och det gör mig lycklig att se hur dem jag älskar har hittat kärlek. Självklart önskar jag ju det för mig själv också men som Diana Ross sa: You can't hurry love! När det kommer så kommer det och då vet jag att det kommer vara underbart och alla ögonblick som jag varit ensam och saknat någon kommer att kännas betydelselösa. Så med det sagt, Happy Valentine's Day! Jag önskar er alla samma kärlek och lycka som jag känner just idag!
http://www.youtube.com/watch?v=wgU2kFoaJ6w&feature=fvwrel
// Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0