Helgen

Har inte skrivit på hela helgen för jag har varit så bakis och skakis och dessutom helt omotiverad att göra något annat än att kolla på tv. I fredags gick jag ut med Paula och sen mötte vi upp Will och hans kompis Ian. Vi hade en riktigt bra kväll och festade på Heebie Jeebies hela natten. Tyvärr vaknade jag på lördagen med den värsta baksmällan jag haft i mitt liv och kunde inte röra mig alls. Kvällen spenderade jag och Paula framför min tv. På söndagen mådde jag lite bättre men inte tillräckligt för att göra något produktivt. Idag har jag varit i skolan och ska ikväll försöka plugga lite eftersom jag inte alls har gjort det jag borde hunnit göra vid det här laget. Ush jag blir så sressad av att ens tänka på skolan. bläää... Vill bara vara klar nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0