Igår

Konsten att konsumera massa vin är nåt jag verkligen bemästrar. Jag har dock inte lärt mig hur man gör det utan att bli bakis så nu lider jag verkligen :) Igår efter jobbet gick jag hem till Sarah och hängde lite med Benny och Chrille.

Sen gick jag hem och fixade mig innan jag åkte till Aless. Vi drack lite vin innan vi hoppade in i en bulle och mötte upp Sarah och gänget på Ljunggrens. Vi firade Sarahs födelsedag och Martin och Ogi hade fixat en överraskningsdag till henne och Rosanna hade flugit hem från Paris. Vi gick sedan vidare till Soap Bar (som förövrigt har blivit skit) och dansade. Jag och Aless gick sen hem men tog först en avstickare till Berns :) mycket rolig kväll!! Hoppas att Sarah hade en bra dag bara för det förtjänar hon.

// kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0